måndag 23 januari 2012

Tips!

Jag älskar dokumentärer! Så varför inte se en dokumentär som handlar om sex.
Gick in på pirate bay som vanligt och ladda hem en dokumentär som heter "a girls guide to 21 century sex" .. Jag måste hylla denna dokumentär då dem visar ALLT, t.ex hur du utför vissa sexscener, så klart med riktiga människor.. De visar tips om oralsex, vilken possition som är bäst om man är gravid eller övervikig...
Dessutom utelämnar dom inte sexuellt överförbara sjukdomar vilket jag tycker är jätteviktigt! Så klart kan både tjejer och killar titta på detta då de ger slick och sugtips , vissa killar behöver enligt min åsikt verkligen öva på oralsex och tvärt om för vissa tjejer vet inte hur man suger!

Dokumentären får 5/5 av mig och är verkligen värd att titta på då den innehåller ca 5 timmar av smaskiga tips :)

1 kommentar:

  1. Tackar för tipset. Just det där med oralsex är något jag tyvärr har alldeles för lite kunskap om och verkligen skulle vilja lära mig mer om. Är man inte så välutrustad så känns det bättre om man kan kompensera på något annat sätt. Sen tänder jag även på att se kvinnor njuta, så det blir dubbelt bra det där :)

    SvaraRadera