söndag 22 januari 2012

Disgusting..

Fyfan vilka människor det finns.. Surfar runt lite på flashback på en tråd som heter "Killar, hur väljer ni ut vilka ni raggar på" , så stöter man på denna idioten....

"Om jag är nykter eller i början på kvällen går jag på de snyggaste tjejerna. Men ju längre tiden går och desstu fullare jag blir går jag på de fula tjejerna. Om man vill knulla charmar jag tjejgängets tjockis. Smickrar henne, säger hon har fin klänning (de brukar ofta ha typ stora kjolar eller klänningar, sånna som sitter fast under brösten).

Är ganska kåt av mig. Hoes before broes, som jag brukar säga."



Men sen finns det ju faktiskt killar med vett i huvudet också !

"Jag raggar aldrig. Jag dricker, dansar och har allmänt kul. Förr eller senare kommer det fram någon tjej och stöter på en. Bedömer jag att hon duger så kan jag acceptera inviten Tror aldrig jag gått ut utan att det kommer fram minst en tjej och raggar. Då kan jag säga att jag är inte direkt supersnygg heller utan har nog bara en allmänt inbjudande utstrålning. Ni borde testa det grabbar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar