måndag 23 januari 2012

Favorit i repris: slicktips

Jag såg i kommentarsfältet på mitt förra inlägg att någon verkade söka tips för oralsex, så varför inte lägga upp ett av de första inlägg jag gjorde i bloggen! Finns även sugtips!


Hej mina kära sex-älskande läsare! Eftersom att jag tidigare klagade på att killar ger för lite så tänkte jag ge lite tips som kanske kan boosta självförtroendet för er boys ;) Jag sökte runt lite på google och så klart så tittar jag ju på fråga olle där man lär sig nytt hela tiden!


Några olika varianter:

1. ABC : det är så enkelt som det låter, man ritar helt enkelt alfabetet med tungan på klitoris.Hur skönt det är vet jag inte jag har inte provat men jag har läst om det och hört om det i amerikansk film. Tydligen ska det göra brudarna galna..

2. Använd hela tungan *inte tungspetsen!* Det är skönare för tjejen eftersom att klitoris är känsligt. Och dessutom slipper killen få kramp i tungan ;)

3. Variera med att kyssa och smeka lite omkring, och göra försiktiga å lugna rörelser med tungan. Sedan när tjejen inte får nog längre, kör du snabbare och snabbare. Tjejen kommer DEFINITIVT bli nöjd!

4. Duschen: Det är nog alla tjejers dröm, att ha en snygg kille som får en att njuta maximalt i en het,våt dusch!

5. 69: 69:an är perfekt för både tjejen och killen, då kan man stöna ikapp och kanske får man "the big O" samtidigt ;)
6. Använd fingrarna till hjälp. "Pulla" tjejen medans du slickar!


Sedan är det så klart fritt fram att prova exat vad ni vill. Men kom ihåg att båda ska vara med på det! Ta nu mina ord och gör det till njutning! :*


4 kommentarer:

  1. Jag är väldigt tacksam för denna posten helt dedikerad till mitt önskemål :) Nu saknar jag bara någon att utöva min nyfunna kunskap på. Du råkar inte veta var jag kan lösa det problemet också? Isåfall hade jag varit evigt tacksam.

    SvaraRadera
  2. Jo tjejer är ju kåta jävlar precis som killar så det skall nog inte vara något problem , så länge du är attraktiv och har utstrålning samt lite ballar av stål så kan du ju ragga upp någon på krogen ? Annars internet? Bara att prova sig fram !

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så är jag inte vidare attraktiv. Utstrålning är inget jag saknar, dock har jag en förmåga att vara för snäll. Vilket har lett till att jag misslyckats mer än en gång. Men ja, skam den som ger sig. Jag hoppas att dina tips och länkar här ska kunna ge mig lite mer att arbeta med, så fortsätt posta :)

    SvaraRadera
  4. Precis ge dig aldrig =) Alla har något speciellt som ingen annan har! Det värmer verkligen att du tycker så !! Det ska jag .

    SvaraRadera