torsdag 11 oktober 2012

Rosenrot

Jag sitter nu framför tvn och har precis intagit två tabletter med extrakt av rosenrot.
Varför då, kanske ni undrar?
Jo , som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag oregelbunden mens. Min menscykel har gått från 39 dagar till 36, 33 och nu har den blivit 44 dagar. Jag är trött på detta och googlade därför runt på alternativa behandlingar.
Jag kom då fram till att rosenrot blir mitt första försök. Majoriteten av kvinnor som provat det har fått regelbunden och förkortad menscykel. Det fungerar inte för alla men jag hoppas att det fungerar för mig. Jag återkommer om hur det går. Dessutom ger rosenrot högre stresstålighet, bättre koncentration, minskar trötthet och irritation med mera. Skulle vara härligt att få det på köpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar