torsdag 11 oktober 2012

Recension "Förspelet"

När jag fyllde 20 år så fick jag ett spel av mina vänner som heter "Förspelet".
Jag tyckte då att det kunde vara en bra idé att ge en recension.

Spelet går ut på att man med var sin spelpjäs rör sig på en spelplan som har olika zoner.
 I zon A svarar man på frågor som man vanligen stället i t.ex "jag har aldrig" din partner betygsätter sedan ditt svar vilket resulterar i hur du får röra dig på spelplanen.
I zon B är det mer riktade frågor om "din partners hetaste sexupplevelse" eller att man får ta av ett plagg.
I zon C får man kroppsliga uppgifter, så som att smeka din partner från topp till tå.
När båda slutligen hamnar i den heta zonen så är det meningen att man skall ha samlag.

Tillbehör att ha är någon form av mat, t.ex bär , grädde och dyl. Samt något att dricka.

Jag tycker att spelet var ganska skoj då man fick veta lite mer om sin partner, t.ex vad han/hon tänder på, eller vad han hon väljer att svara på.

Dock höll  det på alldeles för länge så man tröttnade tillslut och betygsatte högt så att man skulle hamna i heta zonen.
Spelet är enligt mig för folk som gillar långdraget förspel med bra fantasi, som har lätt att prata om intima saker.
Förspelet får 3/5 från mig
Kram//Miss Martini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar