onsdag 23 november 2011

Säg mig?...

Får ofta förfrågningar från killar som sett/läst min blogg om jag vill ha sex med dem... Jag undrar då var dem har fått uppfattningen att jag skulle vilja ha sex med just dem?
Jag menar jag är ju fullt kapabel att visa med kroppsspråk om jag vill ligga, eller ännu bättre säga det rakt ut.
Bara för att jag är kvinna och skriver om ämnet sex så anses jag som mer sexuell än andra tjejer?!... Även om jag nu anses som detta betyder inte det att jag ligger med vem som helst. Jag vill känna närhet och ha en trevlig stund med (läs) någon som jag faktiskt bryr mig om och tycker om!
Hade jag velat ha casual sex så hade jag själv tagit tag i att hitta någon för stunden , vilket jag mer än gärna kan göra om det nu skulle behövas. Ja jag har sex men med vem/vilka jag väljer att ha det med bestämmer jag själv, och jag kan ju då berätta för er som har tänkt tanken eller som vissa redan gjort,, frågat mig om jag vill... NEJ TACK jag vill inte ligga med dig!

Tjejer som får utstå samma fördomar som mig, stå på er! Tjejer är mist lika kåta som killar och vi kan ha avslappnade och roliga konversationer om sex.. Enda anledningen att ni killar inte kan tänka er detta är för att det är tabu om en kvinna visar sig vara sexuell.. Då är man plötsligt hora eller slampa som särar på benen för varje kuk som kommer farande.. Javisst finns det sånna tjejer som knullar allt som rör sig vilket är helt ok med mig,knulla på bara det stör inte mig alls , men jag är inte sådan så dra inte alla sexuella tjejer över en kant , så ska jag sluta säga att alla killar är svin!

Peace, Love, Sex and have a marry fuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar