onsdag 30 november 2011

Haters

Fick en kommentar igår som jag valde att inte publicera då jag inte vill ha negativitet på min blogg...
Det var något i stil med att min blogg sög och inte handlar om sex...
För det första undrar jag om den personen har läst vad bloggen skall handla om , sex OCH killar...
I perioder skriver jag ibland mer om sex och ibland mer om killar...
För det andra vill man läsa mer om det ena eller det andra är det bara att säga till mig, jag vill faktiskt veta vad mina läsare vill läsa...
För det trejde hur kan man vara så förbannad på livet så man går och skriver nedlåtande kommentarer på en okänd blogg... ?!

Ps. Många tror att sex bara handlar om porr och coola ställningar (det kan såklart vara med),,fast det handlar faktiskt inte bara om sådant, det handlar om närhet,vägen dit och njutning osv.. Så kanske därför folk kan missuppfatta min blogg när jag inte skriver om deep throating och butplugs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar