fredag 25 november 2011

En mysig text om kärlek

Jag iakttar honom när han tittar koncentrerat på filmen.. Det är en dramafilm om någon brud , men jag är alldeles för upptagen med att titta på honom för att ens uppfatta vad den handlar om.... Han är bland det vackraste jag någonsin sett. Hans mjuka hud som den sköraste porslin, hans perfekt formade läppar som putar sådär så att man bara vill kyssa honom och aldrig släppa taget om hans varma, fuktiga mun, hans ögon som gör att tiden stannar för ett ögonblick när man sugs in i djupet av dem, hans uttryck som han har när han är fokuserad, nästan som en ledsen valp, det är ren perfektion..
Undra om han märker att jag tittar på honom? Jag sneglar lite på filmen för att han inte ska märka att jag iakttar honom, men jag kan inte hålla mig länge, utan för blicken tillbaka mot honom... Mitt hjärta bultar fort och kroppen känns alldeles varm och luddig..
Hur kan man känna sig så sårbar inför någon man känner sig så trygg med ? Det känns som att jag skulle kunna ge hela mitt liv till denna människa, öppna upp hela mitt bröst för att svepa in honom i mitt innersta, mitt hjärta... Ändå finns det en underton av rädsla och ångest. Tänk om drömmen försvinner , denna värld jag svävar i just nu.. Minsta lilla snedsteg och jag förlorar min själsfrände för alltid....
Helvete också jag tror fan att jag är kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar