lördag 2 januari 2010

"Man in my dreams"

Som ni vet så har jag ett inlägg där jag bad er ställa frågor här är en av dem:
Anonym sa...
Hur ser dröm tjejen/killen ut? :D


Jag kan inte direkt säga att jag har en drömman.. Jag faller för så olika typer, jag har haft blonda,brunetter,svarthåriga, korta (1,56 å ja e 1,75) , mulliga,muskulösa, ja ni fattar nog.. Speciella drag som jag gillar däremot är väldigt framhävda käk och kindben , markerade läppar, mystiska ögon och sist men inte min favorit! En stor och krokig näsa xD! Jag vet det är stört men jag gillar det! :)

Så klart så har jag en kille (kändis) som jag drömmer om, och även en karaktär från en väldigt känd bok/film.. Men någon av dem lär jag ju aldrig få ;) Ni ser dem på bilderna nedan, tillsammans med andra kändisar med väldigt vackra näsor!...











Johnny Depp AKA Jack sparrow ;)
Bilden från google.se
Legolas stole my heart<3
google.se


Honom skulle jag gärna gnugga näsa med!

google.se


Owen<3 han har en riktigt kran!

google.se

2 kommentarer:

  1. Haha, du e ju för störd! :P Men han från twilight då, Lauren? :D

    SvaraRadera
  2. Laurent is hot! Men dessa e snyggare ^^

    SvaraRadera