söndag 14 mars 2010

Min tur..


Jaha ja ... Då fick man en förfrågan om att berätta om hur jag träffade en pojkvän/ ett ex.. Och eftersom att jag inte har någon pojkvän så får det bli mitt ex!

Lite aquard, men vi fann faktiskt varann på sajten "Kamrat" ( ca 4 år sen), jag kommer inte ihåg vem som skrev till vem först men helt plötsligt hade vi varandras msn.. Det allra första vi skrev om kommer jag ihåg som det var igår!
Jag såg nämligen på hans msn att han lyssnade på den ökända sommardängan "roger fågel". Jag sa då att jag hade killen som skrev låten på min msn! Så sa jag vad han hette, men Johan (x:et) tyckte att jag hade helt fel...
Så vi började argumentera om detta men vi kom inte fram till något direkt svar om jag minns rätt....

Första träffen blev när jag var påväg hem från skolan (han bodde väldigt nära) , jag messade med johan då och helt plötsligt skrev han "nu kommer jag till parken och möter dig"..

Jag trodde att han skojade , men det gjorde han inte! Jag var skitnervig , och ja nu såg jag honom å vi hälsade å så gick vi hem till honom... Dagen efter träffades vi igen och blev tillsammans, och vi hade "roger fågel" som våran sång! (man fattade nästan att det skulle ta slut med en sådan låt som sin egen ;) )

1 kommentar: