onsdag 17 mars 2010

Codylicious!

Nu har vi ett gästinlägg från the diva Anton Gyllensten! Han skriver nedan lite om sig själv och om hans upplevelser av "gay-livet". Hope you enjoy, kram Missmartini ;)

Hey Bloggen. Anton Gyllensten heter jag och är Skådespelare och sångare. Jag har fått en förfrågan om att göra ett Gästinlägg här i This Is Martini! Detta inlägg skall handla om det gladaste som finns - GAY

Att heta Anton Gyllensten och vara Gay er en kombination som dom flesta känner till. För vilken "tuff" kille ropar inte "bögjävel, när dem ser en mörkhyad kille gå på stan med lackleggins, en tröja som är XXXL och solglasögon som är Tjejigare än Victoria Silvstedts?
Och när du ser en sån, japp då har du hittat mig.

Att vara speciell i dagens samhälle är som många vet inte det lättaste, men hallå? Jag är ju bara mig? Mitt liv är ju anpassat efter mig, medans förorterna till storstäderna anpassar sig efter kriminellas vardag. Mitt liv är Not Like That.

Vad är Motgångar? Jag tror det var när jag inte fick min fulla lön. Men det finns tydligen fler motgångar än så, det är bara de som är osäkra som tillåter motgångar.

Och en sak till. Hur kom jag "ut ur garderoben?"? Jag sa såhär till världen. "Här är jag, jag är Gay och jag är här för att stanna". "Deal with it or Fuck you, jag har makt, stor makt". Jag tror på mig själv och allt som jag jobbar med. Så är det!
Puss
/
Anton Cody Gyllensten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar