måndag 28 december 2009

Vill du vara min knullkompis???!!?

En läsare kommenterade mitt inlägg om KK..

Hur bör man skaffa sig ett KK? Kan väl knappast fråga rätt ut?

Hur ska man göra? Tips?


Svar: Efter som att jag aldrig har haft en kk så är det lite svårt att säga men jag ska försöka!
Jag tycker att man kan fråga en kille/tjej som man är attraherad av och träffat några gånger, men att båda eller den ena har insett att man inte passar ihop. För då har man inget att förlora,(ett plus är om du vet att sexet är bra ;).. .. Man kan liksom lägga fram det lite oskyldigt eller så frågar man pang på... Jag skulle inte våga fråga face to face men det får man bestämma själv.

3 kommentarer:

  1. Tack för svar.

    Hur kan man kontakta dig om man vill skriva till dig så inte andra ser? & så att du inte ser vem jag är, då jag bor i Lindome :P

    SvaraRadera
  2. Skapade nu en msn adress som du och andra kan nå mig på, tyvär så vet jag inte hur du ska förbli helt anonym mer än att skapa en fake adress eller skicka ett meddelande från en sida som är anpassad för att skicka anonymt (sök på google)!

    thisismartini@live.se

    SvaraRadera
  3. Skapar en ny MSN och lägger till dig då.

    Se till och håll dig online på den, mail är överskattat.

    SvaraRadera