måndag 28 december 2009

Sexting again....

Hej MissMartini!
Jag undrar vad du själv tycker om detta ämnet?
Jag brukar själv göra det och tycker att det inte är något fel med det så länge man känner personen någorlunda iaf! :)
Har även sett ett program detta med sexting på Tyra Banks show.

Krams J


Svar: Hej J! Jag har också sett programmet om sexting på Tyra banks show! Jag tycker personligen att det är överdrivna reaktioner på talkshows, men det var ju faktiskt en del unga tjejer med (12?). Men alla vet ju att 12åringar också har hormoner...

Men känner man den man "sextar med" och litar på personen så har jag inget emot det alls! Jag tycker bara att man ska vara försiktig.. Själv har jag bara skrivit lite dirty sms.. men det är inget som jag tänder på, ska de vara något tycker jag det ska vara irl! Kram Missmartini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar