tisdag 25 augusti 2009

Veckans sexställning!


Ja då tänkte jag skriva lite om missionären. Den "vanligaste" av sexställningar. Hur man gör kan du se på bilden längst upp på sidan.
Min åsikt om missionären är faktiskt att det är en av de bästa! Den vanliga varianten är väl inte alltid så rolig men man kan ju variera vilt! Jag gillar att t.ex. lägga upp mina ben på killens axlar, vilket gör att killen kan komma in djupare. Det är helt enkelt en enkel och behaglig position!
Nu för er lite vågade typer ;)

Missionären deluxe *låter smaskigt va;)* : Utgå från missionärsställningen men låt killen falla fram en bit,så att han ligger mer böjd över dig. Ryggarna ska vara raka, och penisroten ska nudda vid tjejens klitoris. Sedan ska killen inte köra in och ut, utan mer upp och ner. Detta stimulerar tjejens klitoris och kan bli en väldigt fin orgasm ;)


Sedan en enklare version av min favorit variant av missionären : Ligg på rygg med en kudde under rumpan. Lyft sedan dina ben så att de vilar på hans axlar när han lägger sig över dig. Perfekt ställning för att han ska komma djupt in i dig.

Detta är taget från www.sexstallningar.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar