fredag 7 augusti 2009


Igår var jag och min goda vän, *lets call her E* , vid en sjö och fikade å badade lite. Och som vanligt flög vår konversation in på sex och killar... Då började vi snacka om hur snåla vissa killar kan vara.! Dom tvekar liksom inte på att vi ska "gå ner på dem" och få dem att njuta, men när det gäller njutningen för oss tjejer så känns det som att vissa killar tycker det är en pina. Det ska väl vara lika skönt för båda, inte sant? Om killen kommer innan tjejen under samlag *vilket brukar hända*, är det inte mer än rättvist att han ger tjejen "the big O" också? Många killar jag har snackat med om detta säger att dom älskar att se tjejen njuta. Men när det väl kommer till krita så tycker ja de e lite för mycket snack och lite verkstad!

Sedan diskuterade jag och E lite mer om oralsex, och jag kom på att det säkert är jättemånga tjejer som tror att man ska göra som tjejer i p-film när man ger en kille oralsex. Visst finns det kanske några tips och tricks man kan lära sig där, men hallå p-film är ju så fejk!

Berätta gärna om era erfarenheter om detta kommentera eller maila matilda.martini@live.se så kanske eran historia hamnar på min blog! Så klart får man vara anonym :)

Puss å kram skumbanan :*

2 kommentarer:

  1. hehe, det är nog sant som du säger...killar föredrar att få framför ge :P

    men då får man säga till dem bara ;)

    SvaraRadera
  2. Ojoj busted! Ska man verkligen behöva säga till då? Både för killar och tjejer?

    SvaraRadera