fredag 23 september 2011

Spöken?

En sak jag alltid funderat över är varför man ibland behandlar någon man nyss knullat med som en onsynlig efteråt...
Jag kan förstå att man gör det om man ångrar sig, seet var dåligt och ligget inte var planerat (t.ex fyllesex), men jag förstår inte detta beteende om man tidigare har pratat ofta och sets förut.
Jag kan erkänna att jag gjort samma sak, men nu för tiden gör jag inte så längre ! Jag tycker att det är riktigt omoget, för om sexet nu var bra varför inte spinna vidare?
Samt att många kan bli sårade av detta (förlåt alla som jag gjort så mot), för om allt är "happy happy" innan sexet och man sedan blir behandlad som luft så tror man ju automatiskt att det är fel på en själv, inte sant ?!
Visst kan det bero på att den som ignorerar inte är redo för mer sex, men då är det en skyldighet (enligt mig), att berätta för den andra parten att man inte är intresserad av mer, rent av kanske berätta det innan man ligger med varann. Ett bra sätt att hindra ett brustet hjärta, just saying!

Puss å kram, stor å fin banan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar