lördag 6 augusti 2011

Tips

Lite tips till killar!

*Detta stämmer inte på alla kvinnor men är värt ett försök!

1. Om ni ger en kvinna oralsex, "använd samtidigt fingerfärdigheten och det kommer vara mycket skönare för tjejen

2. Fråga vad tjejen tycker om och be henne styra dig runt med dina händer/mun och visa vad hon tycker är skönast, de flesta kanske inte vågar säga till, men om du ber henne så kan jag lova att hon kommer bli glad, och om hon inte vågar ändå så får man öva upp tilliten till varandra! Det släpper sen!

3. Hångla ALDRIG med en bruds öra om hon inte ber dig eller du frågat först!!!!! Det är sååååå avtändande!

4. Detta gäller även oväntade instickningar av tungan ( då menar jag rakt in lååångt), när man hånglar, jag menar man kan ju förfan inte andas när man bli överraskad sådär!

5. Be om en avsugning i duschen om ni vill uppleva något riktigt sexigt! Tjejen ställer nog upp om du INTE tjatar. En bra sak är att också ge tillbaka.

6. Ge alltid tillbaka som jag skrev på punkt 5, sex handlar om att ge och ta (vill tjejen/killen inte så är det så klart ett nej som måste accepteras)

7. Tjata aldrig om sex (punkt 5), det är också suuuperavtändande!

8. Förför en kvinna, t.ex: kom upp bakifrån när hon lagar mat, pratar i tel, eller bara tittar ut genom fönstret. Kyss henne i nacken å börja smeka.. Gör allt som du vet att hon tänder på och du kommer få hett "monkeysex" ;)

9. Berätta aldrig var ifrån du har lärt dig dina trick, man vill inte veta vem du har legat med innan och vilket sexliv ni hade ihop.... Eller vilken porrfilm du har sett, eller vilken blogg du har läst ;)

10. Drick inte alkohol och vänta dig att få knulla när du kommer hem, du kanske tror att du är kung i sängen när du är full... Men tro mig det är du inte......

*Detta gäller inte alla personer utan detta är vad jag personligen tycker, även om jag skriver "Tjejer/Kvinnor"istället för "jag".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar