onsdag 24 augusti 2011

Denna kille vill veeerkligen ligga!

Förstår... Killar vill bara ligga, but hey, thats what we are born to do! tjejer också... Men jag fattar precis vad du menar med att killar bara vill knulla, och jag håller med!
Och ska de vara så, så stannar jag hellre hemma och runkar till bouncing titties on my screen!! Skillnaden mellan att knulla mellan tjejer o killa är att killar tänker bara på fysiska medan tjejer vill ha de psykiska tillfredställt lika mycke klittan!
Därför tackar du juat nu nej till mig, och det är förståerligt, jag hade hemskt gärna umgåts med dig innan, promenader mee alkohol och skitsnack, så att du skulle till slut kunna känna dig trygg och avslappnad i min närvaro.
Det är ju en väldigt stor del av sex, trygghet! Avslappning! Tillit! Men jag är sjukt desperat, kanske inte förbättrar mina chanser att få ligga genom att erkänna detta, men om sanningen ska fram så är jag nyligen ute ur ett förhållanda, sårad, kåt och jävligt trött på porr!
Men som sagt, ska de bara vara knulla komma och se gå, så tackar jag också nej.
Loooong one
Ska man ha sex så ska de va ordentligt, jag älskar sex och vill göra det bästa av det vid varje chans jag än får... Men om du inte kan slappna av i min närvaro och känna dig helt trygg så förstår jag.

Touche, kanske finns det värda KKs i alla fall ?!

1 kommentar: