måndag 5 december 2011

Menskopp



Jahapp då har man investerat i en menskopp! Skall bli väldigt spännande att se om den fungerar för mig. Då slipper jag köpa tamponger och bindor i 10 år framöver , jo det är sant! Menskoppen håller i ca 10 år om man sköter den, man skall t.ex koka den efter varje menstruation är över...
Priset för min menskopp+frakt blev 311 kronor , vilket är helt underbart, för 10 års värde av tamponger och bindor vill jag helst inte veta!
Jag återkommer om hur den känns , men det får bli i slutet av december!

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du blir nöjd med din menskopp!

    För min del var det ren och skär lycka när jag upptäckte hur underbart bra det fungerade. Vid 29 års ålder hade jag aldrig hört talas om menskopp men så blev jag då äntligen upplyst. Beställde den och testade.
    Tidigare har jag haft problem med sköra slemhinnor och svamp vilket gjort att både tampong och bindor gett mig problem en gång i månaden men detta slipper jag med en menskopp :)

    Nu har jag dock endast ett bekymmer, den blev stulen i en väskryckning så jag måste köpa en ny :D

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot att prova den och är helt inställd på att den kommer att vara underbar jämfört med tamponger och bindor! Å herre väskryckning? Händer det fortfarande :S Stackare!

    SvaraRadera