måndag 3 oktober 2011

Rädd eller orädd , jag vet inte längre

Allt jag någonsin velat ha är kärlek, ni vet den där stora, den som förändrar allt... Den kärleken som får dig att känna som du aldrig känt förut. Pengar och annan skit betyder inget för mig.
När den där kärleken kommer och knackar på , kommer jag då öppna dörren och våga släppa in den? Om jag ska vara helt ärlig gömmer jag mig nog hellre i singeldjungeln...
I singeldjungeln får man vara anonym, man får träffa massa nya roliga människor (då och då), som kanske leder till något annat, något intimt och romantiskt (det gör det aldrig), men det är sådant man intalar sig... För det är så det ska vara. "Den kommer för dig med", det är svaret man får om man säger att senaste dejten inte gick särskilt bra, men gör den verkligen det? Får man lov att säga att man tror att man kommer att dö ensam?

Fiktion eller egna tankar, det får ni själva bestämma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar