måndag 10 maj 2010

Vad tycker du?



Det är så roligt för det finns 2 grupper på facebook... En som heter "sex before marriage" och den andra "no sex before marriage".. Det hela började med att jag blev medlem i den första, jag menar who am I kidding ;)
Sedan såg jag den andra gruppen så jag blev medlem för att se vad det handlar om...
De flesta som är medlemmar i "no sex before marriage" är faktiskt personer som har haft sex och undrar precis som jag varför man skall vänta.. Jag hade en diskussion med en kille på sajten som är 23 år och oskuld. Och han förklarade för mig att det kommer vara jättespeciellt om han är oskuld och tjejen med är det... Visst det kan han väl få tro då men vad fan har det med giftermål att göra?
Jag citerar en ung amerikansk tjej som skrev i vår diskussion "I don't believe in marriage, it dosen't make a relationship anymore special." Se said it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar