måndag 8 februari 2010

Allt i ett!


Nu e de så att jag tävlar om denna underbart roliga/coola sexleksaken! För att kunna vinna så måste man göra ett inlägg där man motiverar varför just man ska ha den.... Here i't goes:

1. Tänk va kul att dra fram denna på ett party, ja menar den är rosa,ser rolig ut och vibrerar.. Allt sånt är kul att titta på när man är packad!

2. Skitkul att ge till bästa vännen i födelsedagspresent!

3. Kan va skoj att dra fram när man har sex å se på killens min!

4. Sist men inte minst, är man singel så är man!

Vilken av dessa jag skulle använda den till får vi väl se om jag vinner den ! ;)


Klicka HÄR föså kommer du till bloggen där tävlingen hålls!

4 kommentarer:

  1. jättefint! gör en länk bara gärna :)

    SvaraRadera
  2. Jag har velat ha en sexleksak väldigt länge nu, har dock aldrig blivit av att köpa en. Men jag har fått reda på att min nyblivna kille inte gillar det, och han har sagt att han inte vill att jag ska köpa en. Men - han har aldrig sagt nått om att vinna en! Så jag tänkte att jag kunde slå två flugor i en smäll, slippa köpa en, och slippa trotsa min kille (vilket jag antagligen kommer göra annars, för jag ska FAN HA EN eftersom jag bara kan träffa min kille på helgerna man måste ju få ha lite kul i veckodagarna också ;) hehehe.)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du ska trotsa din pojkvän till tusen! :) jag menar, vem vill inte att den man älskar skall njuta å hare bra ;) you go Katrin!

    SvaraRadera